Home / חדשות / IMAX חוברת ליצרנית משקפי המציאות המדומה Starbreeze

IMAX חוברת ליצרנית משקפי המציאות המדומה Starbreeze


רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם על משקפי ה-VR שחברת Starbreeze מפתחת, ה-StarVR וכבר חברת הבידור IMAX הודיעה על שיתוף פעולה ביניהם. בהודעה שיצאה לפני מספר ימים פרשה חברת IMAX את חזונה העתידי שבו היא מתכננת להתחיל להפיק תוכן בטכנולוגיית ה-VR שיכללו בין היתר משחקים וסרטים. החברה מתכננת לפתוח סניפים חדשים למציאות מדומה במוקדים כמו מרכזי קניות ויעדים תיירותיים בעולם, שבהם הצרכנים יוכלו לבוא במיוחד להנות מחוויה ברמה הגבוהה ביותר.

השיתוף יבוא לידי ביטוי בכך ש-Starbreeze תספק את המוצר שלה לחברת IMAX וסניפיה הייעודיים. ניתן להגיד שזה לא מפתיע שמשקפי המציאות המדומה של סטארבריז נבחרו מבין כל המתחרים, לספק את התשתית שבה הבמקרים יצרכו את התוכן. זאת מכיוון שהטכנולוגיה שסטארבריז מייעדת למוצר שלה היא בין המשוכללות ביותר בשוק. המשקפיים מצויידים בשדה ראייה של 210 מעלות, שזה הרבה יותר משדה הראייה שאנו, בני האדם מסוגלים לראות ואיכות השידור תהיה 5K. ביחס למתחרים זה שיפור משמעותי, למשל ה-Oculus Rift שבו יש שדה ראייה של 100 מעלות. אם אתם רוצים לקרוא עוד על ה-StarVR כנסו לכתבה שעשינו עליו בשבוע שעבר.

150528_STAR-VR_Reveal_Teaser

בשל הטכנולוגיה המפותחת והשאפתנית של StarVR מחירו אמור להיות גבוה יותר מאשר המתחרים, לכן ניתן להבין שהעסקה עם IMAX מביאה איתה בשורה חיובית לסטארבריז. עד כה האתגר השיווקי המשמעותי שלה היה להצליח לקנות את לבו של הצרכן הפרטי, כך שיקנה את המשקפיים היקרות שלהם וכעת נראה שהחברה קיבלה הכשר עם הצרכן העסקי, שמעדיף מוצר איכותי ויקר. נכון, עסקה עם חברה אחת בהחלט לא הופך מוצר למצליח, אך המיצוב שלהם כמשקפיים איכותיים ויקרים יעזור להם לגבור על המתחרים עם צרכנים שיחפשו את הטוב ביותר.

עם ההכרזה מנכ״ל IMAX, ריצ׳ארד גלפונד אמר ״ככל שהטכנולוגיה ואפשרויות הבידור מתקדמות, אנו ממשיכים ליזום ולמצוא פלטפורמות בידור שיעצימו את החוויה ב-IMAX. אנחנו מאמינים שתחום המציאות המדומה הוא בעל הבטחה רבה ושילובו ב-IMAX הוא תהליך טבעי, בהינתן לנוכוחת החזקה של המותג שלנו, טכנולוגיית הבידור המתקדמת שלנו, והקשרים החזקים שלנו בתעשיית הסרטים.״ בנוסף הוא אמר כי המשקפיים של סטארבריז יספקו למשתמש זוית רחבה שבה הוא יוכל לצרוך את התוכן הבידורי בצורה חלקה וריאליסטית.״

עדיין לא ידוע האם אותם סניפים יאפשרו לצרכנים לראות את התוכן הבידורי בתשלום, או שמע יש איזו תכנית עסקית אחרת. בנוסף, ניתן להבין כי IMAX מתכוננת לפריסה בינלאומית של הסניפים. אף על פי שלא מזמן נסגר סניף ה-IMAX הישראלי באילת, אנו מקווים כי הקו החדש של החברה יתממש גם בארצנו הקטנטונת. בכל מקרה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם בכל הידיעות החדשות בתחום ה-VR בארץ ובעולם, אז אל תשכחו להישאר מעודכנים על ידי הניוזלטר השבועי שלנו.


תגובות

תגובות

יכול לעניין אותך

חוגגים את יום הוויסקי העולמי ב-VR

יום הוויסקי הסקוטי העולמי יתקיים ביום שישי הקרוב, ה-27 ליולי. לציון מאורע חשוב זה, המותג …