Home / אפליקציות מציאות מדומה / חוגגים את יום הוויסקי העולמי ב-VR

חוגגים את יום הוויסקי העולמי ב-VR


יום הוויסקי הסקוטי העולמי יתקיים ביום שישי הקרוב, ה-27 ליולי. לציון מאורע חשוב זה, המותג הסקוטי The Macallan יאפשר לתושבי ניו יורק והעולם הצצה לתוך המזקקה בסקוטלנד באמצעות מתחם אינטראקטיבי אשר משתרע על פני שתי בלוקים, כך שמבקרים יוכלו ללמוד כיצד נוצר משקה הסינגל מאלט.

The Macallan Distellery הוקמה רשמית ב-1842 בצפון-מרכז סקוטלנד על ידי חוואי ומורה מקומי בשם אלכנסדר ריד. במשך דורות רבים, משפחתו של ריד התמקצעה בהכנת וויסקי מיושן ובעל צבע ייחודי העשוי משאריות שעורה בתקופות החורף החלשים בחווה. עם השנים, Macallan הפך לאחד מיצרני סינגל מאלט היוקרתיים בעולם כאשר באמתחתם בקבוק וויסקי שנמכר בסכום גבוה מ מיליון דולר.

המזקקה ומרכז המבקרים ממוקמים באזור הררי ומרוחק במרחבי סקוטלנד אשר הדרך אליו סבוכה וארוכה. המותג הצהיר בתחילת החודש כי אין סיבה לחכות לביקור לסקוטלנד בשביל לחוות את הוויסקי שלהם ועכשיו אנו מבינים מדוע. במאמץ שיווקי אדיר, הועבר לניו יורק מתחם אינטראקטיבי אשר יציג וימחיש את תהליך הכנת המשקה יחד עם היסטוריה על המותג. החוויה תכלול ויזואליות במציאות מדומה, סרטוני 360, ריחות שהובאו ישירות מהמזקקה המקורית בסקוטלנד והרבה וויסקי איכותי. במידה ואתם לא נמצאים בניו-יורק השבוע, אפשר להנות מהחוויה דרך משקפי VR וסרטונים מיוחדים שהונגשו לקהל הרחב ברשתות החברתיות.

המזקקה החדשה של Macallan נפתחה רק בחודש שעבר לאחר ארבע שנות עבודה ו-186 מיליון דולר השקעה, לכן, מהלך זה מהווה דוגמא למינוף מותג דרך קידומים טכנולוגים כמו VR ו-AR וכך לצייר אותו כמתקדם ואיכותי על אף התעשייה השמרנית בו הוא מתקיים.

לחיים!

 

טיפ קטן מאיתנו: כדי למנוע תחושות קשות, תדאגו לשתות וויסקי אחרי רק לאחר שאתם מנסים את החוויה דרך משקפי ה-VR שלכם.


תגובות

תגובות

יכול לעניין אותך

שחקן מספר אחת – סרט המציאות המדומה הראשון?

לכל מי שחי את עולם הגיימינג והמציאות המדומה, הסרט החדש של ספילברג הוא הדבר היחיד …