Home / AR / האם אתם מציגים את עצמכם כראוי?

האם אתם מציגים את עצמכם כראוי?


מצחיק ככל שזה ישמע, כרטיסי ביקור עדיין מהווים את הדרך הנפוצה ביותר להמשכיות קשר שנוצר בפגישה/כנס כזה או אחר, זאת אף על פי שהם נוטים להיות גנריים (ויש שיאמרו שהם האויב המושבע של מעצבים גרפיים רבים).

אז איך באמת ניתן לייצר עניין וסקרנות במסמך שגודלו 9X5 ס״מ?

המכשול העיקרי של כרטיסי ביקור הוא שרק לעיתים נדירות הם מצליחים להעביר מידע מספק על אנשים, בצורה שמבליטה אותם מהיתר ומותירה רושם גם זמן מה אחרי המפגש. כרטיס ביקור חדש המונע על ידי מציאות רבודה, בא לפתור את הבעיה הזו. מתכנת צרפתי אוסקר פלמר, שיכלל את כרטיס הביקור הבנאלי באמצעות ar.

פלמר השתמש בטכנולוגית Image Live Tracking, אשר ישימה דרך פלטפורמת ARKit 2.0, המאפשרת לכל iPhone לצפות ולעקוב אחר תמונה ב-3D ולהשתמש בה כעוגן על מנת לחבר תמונות מבוססות מחשב למרחב הפיזי.

על פי Fast Company, התוכנה אפשרה לפלמר לפתח את הדמו בשלושה ימים בלבד.

דרך מציאות רבודה, התאפשר למתכנת לכלול בכרטיס מידע שלא יכל לשלב בכרטיס המודפס – תמונה, פרויקטים משתנים, פופ-אפ של האתר האישי שלו ודרכי התקשרות לחיצים. הכל בחוויה שונה ואינטראקטיבית שגם מציגה את יכולות התכנות וחשיבה מחוץ לקופסא שלו.

עוד ב-2009 ראינו ניסיונות ליצור כרטיס ביקור ב-AR, דרך שימוש בתוכנה FLARToolkit, אך הסיבה שאנשי שיווק ופיתוח עדיין לא החלו להשתמש בכרטיסים אלה היא לא בשל חוסר הצלחה ויזואלית או תכנותית, אלא בשל היעדר נגישות. מדובר ביישום נוסף אשר נותר על שולחן המתכנתים בשל חוסר בחומרה מתאימה שהופכת את התהליך לקל ויעיל למשתמש.

פיתוח משקפי Augmented Reality נוחים ובמחיר אטרקטיבי, יאפשרו נגישות של אפליקציות רבות, ללא הטרחה המלווה לשימוש כרגע. המשיכו לעקוב לעדכונים נוספים.


תגובות

תגובות

יכול לעניין אותך

מונדיאל ב-AR

עונת המונדיאל מכוונת זרקור בוהק אל טכנולוגיות שונות, אשר מייעלות ומשפרות את עולם הספורט. בין …