Home / Uncategorized / איך להפוך את ההתלהבות סביב טכנולוגיית VR ליתרון שיווקי

איך להפוך את ההתלהבות סביב טכנולוגיית VR ליתרון שיווקי


לחיות בעולם המתפתח במהירות, היכן שטכנולוגיות חדשות באות והולכות, בתקופה בה מוחם של בני האדם צורך כמויות אדירות של מידע בכל יום, על עסקים להתמודד עם אתגרים רבים יותר למשיכת תשומת הלב של הלקוחות. ערוצי תקשורת קונבנציונלית בין מוכר ללקוח אינם עובדים יותר והמאבק על משתמשים נאמנים הפוך לאכזר. באופן מפתיע, למציאות אימרסיבית (Immersive realities) יש את הכוח לייצר את מצב ה-“Opt-Out”, אליו מנסים רבים לעבור,  אשר מאפשר לחברות לבנות קשר משמעותי עם קהל היעד שלהם. אז כיצד טכנולוגיות VR מעניקות ערך אמיתי לעסק שלך?

ההזדמנות להיות מוביל טרנדים ולא מובל אחר טרנדים

העולם הדיגיטלי עוזר רבות לחברות בחיזוק מערכת היחסים עם הלקוחות. מכיוון שה-Ecosystem הזה הפך למוצף, כלים אשר בעבר אפשרו לך ליצור קשר עם הקהל שלך הפכו לכמעט ולא יעילים. בינתיים, מציאות מדומה נחשבת כטכנולוגיה מלהיבה אשר עומדת לשנות את העולם. במקום לדפוק על דלתו הסגורה של הלקוח באמצעות ערוצים דיגיטליים, זהו הזמן הנכון לעסק שלכם לנצל את המדיום הוירטואלי המתעורר ולהפוך ל-Early adapters במרחב זה. אנשים תמיד העדיפו שחקנים אשר מסתכלים קדימה, לכן 62% מהצרכנים טוענים שהם ירגישו מחוברים עם מותג שתומך בחווית VR. האם זאת לא דרך מעולה לזכות בלקוחות אשר להוטים לחקור דרכים חדשות לאינטרקציה וליצור חוויות אשר ישמרו את תשומת ליבם של הלקוחות?

קח את מעורבות המותג צעד אחד קדימה

כולנו אוהבים ומוקירים את המוצרים שלנו, מעבירים אינספור שעות בלתת חיים לרעיונות ועדיין, אנו משקיעים סכומים משמעותיים כדי לספר עליהם לעולם. חברות ממציאות סיפורים מרתקים, יוצרות סיפורי מקרה אינפורמטיבים כדי לבצע הדגמות חיות (Live demos). אבל לפעמים כל זה לשווא. למה?

כל האמור אינו חזק מספיק כדי ליצור קשר רגשי עם הקהל. צרכנים מרגישים כאילו הם צופים בסרט נוסף שהם אוהבים, לא אוהבים או מחבבים אבל הסרט נגמר והעלילה נשכחת ביום שלמחרת.

אחד הדברים המדהימים שמציאות מדומה מציעה הוא היכולת של הלקוח להגדיר את העלילה ולהובילה. השחקנים הגדולים כבר התחילו לעשות שימוש בכך וליצור חוויות VR בלתי רגילות. כך, יגואר השיקה לאחרונה מרדף מכוניות וירטואלי במהירות גבוהה בו הלקוח הוא הגיבור ו״סופר נהג״. ע”י כך שאנשים שקועים לחלוטין בעולם הוירטואלי, הם יכולים לקבל את ההרגשה האמיתית ולהבין האם הרכב מתאים להם ולבחון אותו. מציאות מדומה מרחיבה את הגבולות בין עולמות ומאפשרת לחברות להכניס חיים לתוך המוצרים שלהם ולפתח חוויות אשר יכולות לשקף את החזון וערכי הליבה של המותג.

יגואר מייצר תחווית מרדף מכוניות במהירות גבוהה במציאות מדומה Image source: Vrscout.com

דיגטל לעומת אימרסיבי

 

פרסומות דיגיטליות רכשו מוניטין רע בעקבות פרסומות פולשניות ומציקות. בואו נודה בזה – רוב המודעות מאוסות וטכנולוגיית חסימת המודעות בנסיקה. אנשים שומרים על הפרטיות הדיגיטלית שלהם ועסקים מוזמנים לתוך המרחב הפרטי רק אם הם יוצרים משהו שימושי, ייחודי או מהנה. גישת ההסתכלות בדיעבד כדי להתקדם היא אמצעי חזק שדרכו עסקים יכולים לפתח אסטרטגיות יעילות כדי להימנע מטעויות שהם כנראה עשו בפרסום דיגיטלי. כמדיום חדש לחלוטין עם פוטנציאל טכנולוגי עצום, מציאות מדומה היא מגרש המשחקים לכך. פרסום במרחב וירטואלי יכול לא רק לגבור על בעיות במציאת המותג אלא גם יכול ליצור את השלב הבא במודעות המותג. מודעות ב-VR אינן פולשניות בטבעם אך עדיין מאוד זכירות, ותורמות ליצירת עולם וירטואלי הרבה יותר מציאותי. המחקר האחרון שבוצע על ידי YuMe חושף כי 74% מהצרכנים מוצרים חווית פרסום ב-VR הרבה פחות פולשנית מאשר פרסום דיגיטלי, ובעלות שיעור זכירה מרשים של 86%.

מודעות משתלבות באופן מלא בתוך העולם הוירטואלי ותורמות למראה הרבה יותר אמיתי Image Source: Anzu Platform

טכנולוגיות אימרסיביות (Immersive technologies) חזקות מספיק כדי לשנות את תפיסת המותג שלך אצל הלקוחות. הגיעה השעה להציג את העסק שלך באור חדש לגמרי וליצור חוויות מטלטלות אשר יהפכו את המוצר שלך לבלתי נשכח

Natalia Vasilyeva is Head of Sales and Marketing at a 3D advertising platform Anzu.io. Coming from the mobile ad tech world, she brings her expertise to the VR space and helps both VR publishers and businesses to shape the immersive advertising strategy and achieve their goals.

Natalia’s LinkedIn


תגובות

תגובות

יכול לעניין אותך

courtesy of Pool Live AR Facebook

ביליארד, לא למקצוענים בלבד

בשבועות האחרונים, ענף ספורט שלרוב לא נהנה מחשיפה מרובה בהשוואה לכדורגל או כדורסל, תופס את …